Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Tickets printen

Om ervoor te zorgen dat jij het stadion zonder problemen kunt betreden, verzoeken we je, jouw ticket(s) in zwart/wit te printen en te controleren. Om toegang te verkrijgen tot het stadion wordt namelijk de barcode/QR-code op jouw ticket(s) gescand.

Wij hebben van enkele supporters melding ontvangen dat de barcode/QR-code na het printen in kleur niet juist op het ticket worden afgedrukt. De oorzaak hiervan is een update van Adobe Reader. Met dit programma open je de pdf tickets. Hieronder zie je voorbeelden van een juist en twee foutieve tickets. Het juiste ticket bevat rechtsboven, linksonder en rechts van het midden een barcode (de groene omkadering is slechts om de barcodes aan te duiden en wordt niet op het ticket geprint). De foutieve tickets bevatten op de posities rechtsboven, linksonder en rechts van het midden na printen een zwart blok over de barcode.

Ook is het mogelijk dat je ticket na printen geen enkele barcode bevat (de rode omkadering is slechts om de fouten aan te duiden en wordt niet op het ticket geprint). Het ticket bevat ook alle ticket specifieke informatie zoals ingang, vak, rij, stoel, prijs, klantnaam en jouw relatienummer. Deze informatie verschilt per supporter en is daarom in onderstaande voorbeeld niet opgenomen.

 

Een goed ticket (links) en twee foute tickets (midden en rechts).

Indien je een foutief ticket hebt in dan is het verzoek om je ticket opnieuw te printen op een andere computer. Print het ticket altijd in zwart/wit. Mocht het daarna nog steeds problemen opleveren, neem dan contact met ons op via internetverkoop@knvb.nl. Vermeld in het onderwerp van je mail de tekst Foutieve barcode NED.

Problemen bij printen ticket? Problemen bij printen ticket? Meld ze hier.