Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
De betrokkenheid van ING bij het Nederlandse voetbal is diepgeworteld. ING is al sinds 1996 trouwe sponsor van de KNVB én van het Nederlands elftal. Sinds 1 januari 2010 is ING bovendien hoofdsponsor en shirtsponsor van zowel het Nederlands elftal als alle vertegenwoordigende elftallen.
ING zet zich als de hoofdsponsor van Oranje ook met volle overgave in voor het amateurvoetbal in Nederland
De ambitie van ING is om samen met de KNVB te investeren in een succesvolle toekomst van het Nederlandse voetbal. De bank heeft er voor gekozen zich voor lange tijd, tot 2022, aan de KNVB en het Nederlandse voetbal te verbinden. Om het Nederlandse voetbal echt vooruit te helpen wil ING een betrokken en actieve sponsor zijn die veel meer doet dan logo’s plakken en borden neerzetten. Daarom zet ING zich als de hoofdsponsor van Oranje ook met volle overgave in voor het amateurvoetbal in Nederland.
Met het meest omvangrijke sponsorprogramma in de geschiedenis van het amateurvoetbal heeft ING in 2014 samen met de KNVB een aanzienlijke impuls gegeven aan het amateurvoetbal. 475 verenigingen in Nederland zijn een meerjarige samenwerking aangegaan met ING als sponsor.
Met het meest omvangrijke sponsorprogramma in de geschiedenis van het amateurvoetbal heeft ING in 2014 samen met de KNVB een aanzienlijke impuls gegeven aan het amateurvoetbal.
ING levert met dit initiatief een structurele bijdrage in het waarmaken van de ambitie van amateurverenigingen. Met een sponsorschap helpt ING clubs met bijvoorbeeld de bouw van nieuwe kleedkamers, het verder ontwikkelen van het jeugdvoetbal of het opzetten van vrouwen- en meisjesvoetbal binnen de vereniging.
Daarnaast is een belangrijk onderdeel de financiële gezondheid van de verenigingen. ING wil ook het amateurvoetbal in Nederland helpen financieel fit te worden. Binnen het sponsorschap helpt ING dan ook de verenigingen met kennis en advies om hun financiële huishouding gezond te maken en te houden.
ING is met ruim 8,9 miljoen rekeninghouders een van de grootste en meest toonaangevende financiële dienstverleners van Nederland. Particuliere en zakelijke klanten kunnen bij ING terecht voor financiële producten op het vlak van betalen, sparen, lenen, hypotheken en beleggen. Daarnaast bemiddelt ING in verzekeringen en pensioenen. ING is een Nederlands onderdeel van de ING Groep, een wereldwijde financiële instelling met meer dan 85 miljoen klanten
Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.