Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Partners van het Voetbal

Als het Nederlands elftal speelt, zitten miljoenen mensen aan de buis gekluisterd. Tijdens een EK of WK loopt de Oranjekoorts in Nederland helemaal hoog op. Partners die zich aan de grootste sportbond van Nederland hebben verbonden, komen in contact met de ruim 8 miljoen Oranjefans.

Diverse doelgroepen

De KNVB-partners bereiken eveneens de bijna 1,2 miljoen georganiseerde voetballers bij zo’n 3.300 voetbalverenigingen. Voeg hierbij nog de voetballers die geen lid zijn bij een club, maar wel deelnemen aan KNVB-activiteiten als straat- en schoolvoetbal. 

De diversiteit aan doelgroepen – van pupillen tot 45-plussers en van straatvoetballers tot voetballende meisjes en vrouwen – maakt ons een interessante partner.

Krachtige merken

De KNVB heeft momenteel vijf Partners van het Voetbal: ING, Nike, Nederlandse Loterij, KPN en Albert Heijn. Stuk voor stuk krachtige A-merken die voor kwaliteit staan – net als de KNVB. 

Voor deze partners doet de KNVB méér dan alleen zorgen voor bordreclame, toegangskaarten en hospitality. Zij krijgen brede pakketten en vooral ook maatwerk. Elke partner heeft nu eenmaal zijn eigen wensen en belangen.

In actie!

Samen met de partners voert de KNVB uiteenlopende consumenten-activeringsprogramma’s uit, zoals campagnes, clinics, opleidingen en acties voor fans.

ING ING Lees hier meer over de samenwerking met ING.

Nike Nike Lees hier meer over de samenwerking met Nike.

Nederlandse Loterij Nederlandse Loterij Lees hier meer over de samenwerking met de Nederlandse Loterij.

KPN KPN Lees hier meer over de samenwerking met KPN.

Albert Heijn Albert Heijn Lees hier meer over de samenwerking met Albert Heijn.