Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

FAQ Nederland - Griekenland

In september speelt het Nederlands elftal de derde kwalificatiewedstrijd voor EURO2024. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman ontvangt op donderdag 7 september Griekenland in het stadion van PSV. De wedstrijd wordt om 20.45 uur afgetrapt. Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vragen over de wedstrijd en ticketverkoop

 

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor Nederland - Griekenland zijn te koop via de officiële ticketshop van de KNVB.

 

Wanneer start de verkoop?

De kaartverkoop verloopt in fases. Zie hieronder wanneer jij tickets kunt bestellen.

  • Start voorverkoop voor Oranje ClubCardhouders | donderdag 30 maart | 12.00 uur
  • Start vrije verkoop | dinsdag 4 april | 12.00 uur
 

Wat kosten de tickets?

Er zijn verschillende prijscategorieën beschikbaar voor de wedstrijd tegen Griekenland:

  • Business Seats | € 125,-
  • Categorie 1 | € 65,-
  • Categorie 2 | € 49,-
  • Categorie 3 | € 36,-
  • Categorie 4 | € 30,-
 

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Voor de wedstrijd Nederland - Griekenland kun je maximaal 8 tickets per persoon kopen, met uitzondering van de sfeervakken (W en X). Voor de sfeervakken geldt een limiet van 2 tickets per persoon.

 

Krijgen Oranje ClubCardhouders korting?

Ja, Oranje ClubCardhouders krijgen 10% korting op een ticket.

 

Ontvang ik punten voor deze wedstrijd als Oranje ClubCardhouder?

Ja, Oranje ClubCardhouders ontvangen punten voor hun bezoek aan de wedstrijd.

 

Kan ik mijn tickets overdragen als ik zelf niet kan gaan?

Ja. Als je onverhoopt zelf niet kunt gaan, dan kun je je ticket overdragen in persoonlijke kring.

 

Krijg ik geld terug als ik zelf niet kan gaan?

Nee, helaas krijg je geen geld terug als je zelf niet kunt gaan. Wel kun je jouw ticket overdragen aan iemand anders in jouw persoonlijke kring.

 

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

De tickets worden in de week voor de wedstrijd via e-mail toegestuurd en heb je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de wedstrijd in je bezit. Mocht je de tickets 24 uur voor aanvang van de wedstrijd nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met de KNVB via internetverkoop@knvb.nl.

 

Ik heb mijn tickets in de week en uiterlijk 24 uur voor de wedstrijd nog niet ontvangen. Wat nu

Het kan zijn dat de tickets in de ongewenste e-mail binnenkomen. Check dus even je spam e-mailbox. Daarnaast kun je je tickets ook zelf opnieuw ‘printen’. Ga naar onsoranje.nl/tickets en log in met jouw account. Selecteer rechtsboven in je profiel de optie Ticket. Vink jouw bestelde ticket(s) aan en klik op Herprint. Je ontvangt de tickets nu opnieuw per e-mail.

 

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar bij deze wedstrijd?

Er zijn mindervalide plaatsen beschikbaar. Neem contact op met internetverkoop@knvb.nl om de mogelijkheden te bespreken.

 

Is er een sfeervak bij deze wedstrijd?

Ja, het sfeervak is in de vakken W en X.

 

Waar is het familievak?

Het familievak is in de vakken H, J, K en L.

 

Kan ik ook al een parkeerkaart kopen?

Nog niet. Meer informatie volgt later.

 

Is er een Oranje Fanzone bij deze wedstrijd?

Dat is op dit moment nog niet bekend. Houd onsoranje.nl in de gaten voor meer informatie of download de KNVB Oranje App.

 

Kom je met een touringcar?

Neem dan contact op met internetverkoop@knvb.nl.

Ik heb een andere vraag die hier niet tussen staat.

Neem dan contact op met de digitale assistent van Ons Oranje.

Digitale assistent Digitale assistent Neem contact op met de digitale assistent van OnsOranje.