Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Garantieregeling bij Oad faillissement

KNVB Media
KNVB Media
4 oktober 2013, 13:19

Foto:

Supporters die rechtstreeks bij reisorganisatie Oad een meerdaagse vliegreis naar de wedstrijd Turkije-Nederland hebben geboekt en hier al voor aanbetaald hebben, kunnen de directe financiële schade (vooruitbetaalde reissom) die is ontstaan door het faillissement van Oad mogelijk terugkrijgen van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR).

Belangrijke voorwaarde is dat de reis rechtstreeks is geboekt bij én betaald is aan Oad Reizen BV. Het garantiefonds is niet van toepassing op reizen die geboekt zijn via een ander bedrijf. Heeft u uw reis via creditcard afgerekend, dan kunt u zich wenden tot uw creditcardmaatschappij.

De garantieregeling van SGR is bedoeld voor consumenten en dekt alleen meerdaagse reizen (dus met overnachting) en een arrangement. Er is sprake van een arrangement als een reis uit minimaal twee delen bestaat, bijvoorbeeld een vliegticket en een hotelovernachting.

Voldoet uw geboekte reis aan bovenstaande criteria dan kunt u uw claim schriftelijk indienen bij SGR. Kijk hiervoor op www.sgr.nl.


  • Tags:

Laatste artikelen