Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Eurojackpot Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto:
Met de lancering van de EK-commercial vond dinsdag de officiële aftrap plaats van de EK-activiteiten van ING, hoofdsponsor van Oranje. De muziek van de commercial is van Rene Froger die de medewerkers van de ING verraste met een mini-optreden en de EK hit ‘Samen’ ten gehore bracht.
‘Samen’ is de soundtrack van de EK commercial van de ING. Het thema van de campagne van de ING is ‘Oranje zijn we allemaal’. Met de commercial, het penaltyspel Koning Penalty, het traditionele EK onderzoek EKnomie en een intensieve samenwerking met grote mediapartners wil ING een substantiële bijdrage leveren aan het Oranje gevoel van Nederland in de aanloop naar en tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Polen en Oekraïne.
Oranje zijn we allemaal
Nick Jue, CEO ING Nederland: ,,Oranje staat voor betrokkenheid. En het mooie van die betrokkenheid is dat iedereen die voelt. Wel of geen voetballer, jong en oud, man of vrouw. Wij omarmen de boodschap van het voetbal, de liefde voor het spel. Dat is wat we graag uit willen dragen. En dat gaan we doen met een brede campagne en activiteiten waaraan iedereen mee kan doen en samen die beleving kan voelen. De komende weken wordt heel Nederland Oranje. ING wil een echte bijdrage leveren aan dat Oranjegevoel in Nederland.”
Spanning voor het volkslied en de penalty
Voetbal staat voor spanning en emotie. En met het Europees Kampioenschap voor de deur stijgt de spanning. En er zijn 2 onderdelen van het voetbal waar spanning en betrokkenheid als geen ander samenkomen. Deze twee momenten spelen een centrale rol in de EK Campagne van de ING.
De commercial
Het eerste moment is vlak voor het volkslied. Het moment waarop alles nog open is. Er is nog niets beslist. Het moment waarop iedereen denkt: ‘Nu moet het gaan gebeuren’. Dit is het moment dat centraal staat in de nieuwe commercial. De muziek in de commercial is van Rene Froger. Gastoptredens in de commercial zijn voor onder andere René van der Gijp en Ruud de Wild. De Facebookpagina van ING kleurt de komende periode helemaal oranje. Op de pagina is vanaf vandaag ook tijdelijk de single van Rene Froger te downloaden.
Koning Penalty
Het andere moment is die allesbeslissende penalty. Eén persoon achter de bal, maar de spanning van het moment wordt door iedereen beleefd. Om ervoor te zorgen dat iedereen deze spanning en emotie met elkaar kan beleven introduceert de ING volgende week de game ‘Koning Penalty’. De game kan online gespeeld worden op ing.nl, facebook.com/INGnl en vi.nl. Iedereen kan het spel niet alleen online, maar ook fysiek spelen. Daarvoor maakt de ING met het spel een reis langs de ING-kantoren in het land. Daarnaast zal de game ook in de samenwerking met Radio 538 en VI Oranje centraal staan.
EKnomie: ING Economisch Bureau brengt voetbal en economie samen
Traditioneel doet het ING Economisch Bureau rond de grote eindtoernooien in het voetbal onderzoek waarin economie en voetbal worden samengebracht. Ook dit jaar zal er, startend op 23 mei as., een drieluik EKnomie worden uitgebracht. EKnomie bestaat uit een internationaal onderzoek naar de betrokkenheid van consumenten bij het voetbal, een analyse in de zakelijke context waarin onder andere wordt gekeken naar de handelsrelaties met Oekraïne en Polen en de kansen voor Nederlandse ondernemers en een onderzoek naar de Oranje- en EK-beleving van de Nederlandse kinderen van 8-12 jaar.