Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Ook de sponsors van het Nederlands elftal raken zo langzamerhand in de WK-koorts. Zo heeft Heineken donderdag 'Vier de Oranjekoorts' gepresenteerd. Als sponsor van het Nederlands elftal en fan van Oranje wil Heineken met de campagne dat unieke Oranjegevoel aanjagen en met heel Nederland vieren.
Illusionist Hans Klok onthulde tijdens de presentatie het Heineken Sambashirt. Het Sambashirt is vanaf 5 mei in de Nederlandse supermarkten gratis verkrijgbaar bij aanschaf van een krat Heineken. ,,Het gebeurt niet vaak, maar als de Oranjekoorts losbarst dan viert Nederland uitbundiger feest dan elk ander land, daarin is Nederland wereldberoemd. Als aanjager en fan van Oranje wil Heineken samen met alle Nederlanders die Oranjekoorts aanwakkeren, vieren en verspreiden. Op Koningsdag en in aanloop naar en tijdens het toernooi, van Amsterdam tot Rio’’, vertelt Bram Westenbrink, marketing directeur Heineken Nederland.
Om de Oranjekoorts optimaal te vieren heeft de bierbrouwer het Heineken Sambashirt ontwikkeld. ,,In de zomen van het Sambashirt zijn kleine sambaballen verwerkt.”, zegt Chief Oranje Officer (COO) Marco van Houwelingen. ,,Hiermee is het Heineken Sambashirt komende zomer de manier om te laten zien én horen dat je een echte Oranjefan bent”, vervolgt de COO. ,,Fans kunnen met de #sambaselfie actie laten zien hoe zij de Oranjekoorts vieren door op social media een foto te delen, en daarmee tickets voor de wedstrijden van Oranje winnen.”