Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Eurojackpot Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto:
Het Nederlands elftal kan niet zonder ballenjongens. Voetbalgekke jongens en meisjes tussen de 12 en18 jaar kunnen zich vanaf nu via hoofdsponsor ING opgeven om kans te maken om ballenjongen of -meisje van Oranje te worden.
Ze worden dan uitgenodigd om mee te doen aan een selectiedag. Een oud-speler van het Nederlands elftal bekijkt op de selectiedag wie de juiste kwaliteit en mentaliteit heeft. Per wedstrijd mogen 14 jongeren deze belangrijke taak uitvoeren. Zij mogen ieder ook nog eens vier mensen meenemen die vanaf de tribune mogen toekijken.
De eerstvolgende selectiedag vindt plaats op 8 oktober 2010 bij FC Delta Sports ’95 in Houten. ING biedt haar klanten tussen de 12-18 jaar de mogelijkheid zich vanaf vandaag hiervoor op te geven via www.ing.nl/jongeren. Hierdoor maken ze kans als ballenjongen geselecteerd te worden voor de eerstvolgende wedstrijden van het Nederlands elftal tegen Zweden op 12 oktober of tegen Turkije op 17 november 2010. Beide wedstrijden worden gespeeld in de Amsterdam Arena.
Op de selectiedag worden verschillende oefeningen gedaan onder begeleiding van een oud-international waarbij wordt gekeken naar motivatie, snelheid, sociale vaardigheden en enthousiasme van de jongeren. Goed kunnen voetballen is dus zeker geen vereiste, enthousiasme des te meer. Hoofdsponsor ING werkt bij de werving nauw samen met de KNVB.
Onvergetelijke ervaring
ING richt zich via de sponsoring van de KNVB en het Nederlands elftal vooral op de jeugd. Monique Opdam, directeur Communicatie: ,,Voetballen is bij jongens en meisjes heel populair. Honderdduizenden kinderen en jongeren voetballen bij clubs. Meisjesvoetbal is zelfs de snelst groeiende sport in Nederland. De internationals zijn grote voorbeelden en ING kan ze via het hoofdsponsorschap letterlijk dichterbij brengen. Dat is natuurlijk een onvergetelijke ervaring. Het werven van ballenjongens past daarom volledig in onze sponsorstrategie. Het is fantastisch dat we dit samen met de KNVB mogelijk kunnen maken.”
Eerder dit jaar al mocht een schoolklas exclusief op bezoek bij een training van het Nederlands elftal en maakte ING het mede mogelijk dat kinderen die klant zijn vragen mochten stellen aan de bondscoach tijdens de KNVB-kinderpersconferentie.
Meld je nu aan!
Volg ons ook op Twitter!