Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Veelgestelde vragen Nederland - Zuid-Korea (v)

Het Nederlands elftal speelt dinsdag 2 december een thuiswedstrijd tegen Zuid-Korea. De aftrap is om 20.45 uur in het stadion van RKC Waalwijk. Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vragen over de wedstrijd en ticketverkoop

 

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor de ze wedstrijd zijn te koop via de officiële KNVB Ticketshop van de KNVB.

 

Wanneer start de kaartverkoop?

De kaartverkoop verloopt in fases. Zie hieronder wanneer jij tickets kunt bestellen.

  • Start voorverkoop voor Oranje ClubCardhouders | 10 november 12.00 uur
  • Start vrije verkoop | 12 november 12.00 uur
 

Wat kosten de tickets?

Er zijn verschillende prijscategorieën beschikbaar voor de wedstrijd:

  • Business Seats | € 50,-
  • Sinterklaasarrangement | € 45,-
  • Categorie 1 | € 30,-
  • Categorie 2 | € 25,-
  • Categorie 3 | € 20,-
  • Categorie 4 | € 15,-
 

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Er geldt voor deze wedstrijd geen limiet. Groepen vanaf 10 personen krijgen 15% korting in categorie 3 en 4.

 

Krijgen Oranje ClubCardhouders korting?

Ja, Oranje ClubCardhouders krijgen 10% korting op een ticket.

 

Ontvang ik punten voor deze wedstrijd als Oranje ClubCardhouder?

Ja, Oranje ClubCardhouders ontvangen punten voor hun bezoek aan de wedstrijd.

 

Kan ik mijn tickets overdragen als ik zelf niet kan gaan?

Ja. Als je onverhoopt zelf niet kunt gaan, dan kun je je ticket overdragen in persoonlijke kring.

 

Krijg ik geld terug als ik zelf niet kan gaan?

Nee, helaas krijg je geen geld terug als je zelf niet kunt gaan. Wel kun je jouw ticket overdragen aan iemand anders in jouw persoonlijke kring.

 

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

De tickets worden in de week voor de wedstrijd via e-mail toegestuurd en heb je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de wedstrijd in je bezit. Mocht je de tickets 24 uur voor aanvang van de wedstrijd nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met de KNVB via internetverkoop@knvb.nl.

 

Ik heb mijn tickets in de week en uiterlijk 24 uur voor de wedstrijd nog niet ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat de tickets in de ongewenste e-mail binnenkomen. Check dus even je spam e-mailbox. Daarnaast kun je je tickets ook zelf opnieuw ‘printen’. Ga naar onsoranje.nl/tickets en log in met jouw account. Selecteer rechtsboven in je profiel de optie Ticket. Vink jouw bestelde ticket(s) aan en klik op Herprint. Je ontvangt de tickets nu opnieuw per e-mail.

 

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar bij deze wedstrijd?

Er zijn mindervalide plaatsen beschikbaar. Neem contact op met internetverkoop@knvb.nl om de mogelijkheden te bespreken.

 

Is er audioscriptie bij deze wedstrijd aanwezig?

Ja, tijdens deze wedstrijd is er live audiodescriptie beschikbaar voor fans met een visuele beperking. Lees op deze pagina hoe je hier gebruik van kunt maken.

 

Is er een sfeervak bij deze wedstrijd?

Ja, het sfeervak is in vak EE.

 

Is er een familievak bij deze wedstrijd?

Ja, het familievak is in vak EE.

 

Wat houdt het Sinterklaasarrangement in?

Bij aanschaf van het Sinterklaasarrangement ontvang je een ticket voor vak KC. Daar bovenop krijg je een exclusieve wedstrijdsjaal én een Sinterklaasverrassing.

 

Kan ik ook al een parkeerplek boeken?

Meer informatie volgt.

 

Is er een Oranje Fanzone bij deze wedstrijd?

Meer informatie volgt.

 

Kom je met een touringcar?

Reserveer een parkeerticket via internetverkoop@knvb.nl

 

Waar wordt de wedstrijd uitgezonden?

De wedstrijd is live te zien op NPO Extra

 

Ik heb een andere vraag die hier niet tussen staat.

Neem dan contact op met de digitale assistent van Ons Oranje via Contact | OnsOranje