Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

FAQ Nederland - Italië

Het Nederlands elftal (v) neemt het in de kwalificatie voor het EK 2025 in Zwitsersland op tegen Italië, Noorwegen en Finland. Op vrijdag 12 juli 20.45 uur vindt de laatste thuiswedstrijd plaats tegen Italië in het Fortuna Sittard Stadion. Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vragen over de wedstrijd en ticketverkoop 

 

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor de derde EK-Kwalificatiewedstrijd zijn te koop via de officiële ticketshop van de KNVB

 

Wanneer start de verkoop?

De kaartverkoop verloopt in fases. Zie hieronder wanneer jij tickets kunt bestellen.

  • Start voorverkoop voor Oranje ClubCardhouders | 28 mei 12.00 uur  
  • Start vrije verkoop | 30 mei 12.00 uur
 

Wat kosten de tickets? 

Er zijn verschillende prijscategorieën beschikbaar voor de wedstrijd:

  • Business Seats | € 50,-
  • Categorie 1 | € 30,-
  • Categorie 2 | € 25,-
  • Categorie 3 | € 20,-
  • Categorie 4 | € 15,-
 

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Er geldt voor deze wedstrijden geen limiet. Groepen vanaf 10 personen krijgen 15% korting. 

 

Krijgen Oranje ClubCardhouders korting?

Ja, Oranje ClubCardhouders krijgen 10% korting op een ticket. 

 

Ontvang ik punten voor deze wedstrijd als Oranje ClubCardhouder? 

Ja, Oranje ClubCardhouders ontvangen punten voor hun bezoek aan de wedstrijd. 

 

Kan ik mijn tickets overdragen als ik zelf niet kan gaan? 

Ja. Indien je zelf onverhoopt niet kunt gaan, kun je het ticket overdragen binnen je persoonlijke kring.

 

Krijg ik geld terug als ik zelf niet kan gaan?

Nee, helaas krijg je geen geld terug als je zelf niet kunt gaan. Wel kun je jouw ticket overdragen aan iemand anders in jouw persoonlijke kring.

 

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

De tickets worden in de week voor de wedstrijd via e-mail toegestuurd en heb je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de wedstrijd in je bezit. Mocht je de tickets 24 uur voor aanvang van de wedstrijd nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met de KNVB via internetverkoop@knvb.nl.

 

Ik heb mijn tickets in de week en uiterlijk 24 uur voor de wedstrijd nog niet ontvangen. Wat nu? 

Het kan zijn dat de tickets in de ongewenste e-mail binnenkomen. Check dus even je spam e-mailbox. Daarnaast kun je je tickets ook zelf opnieuw ‘printen’. Ga naar onsoranje.nl/tickets en log in met jouw account. Selecteer rechtsboven in je profiel de optie Ticket. Vink jouw bestelde ticket(s) aan en klik op Herprint. Je ontvangt de tickets nu opnieuw per e-mail.

 

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar bij deze wedstrijd?

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar bij deze wedstrijd? Er zijn mindervalide plaatsen beschikbaar. Neem contact op met internetverkoop@knvb.nl om de mogelijkheden te bespreken.

 

Is er een sfeervak bij deze wedstrijd? 

Ja, het sfeervak is in de vakken Z1 en Z2. 

 

Is er een familievak bij deze wedstrijd? 

Ja, het familievak is in vak FRS. 

 

Kan ik ook al een parkeerplek boeken?

Meer informatie volgt. 

 

Is er een Oranje Fanzone bij deze wedstrijd? 

Meer informatie volgt. 

 

Kom je met een touringcar? 

Reserveer een parkeerticket via internetverkoop@knvb.nl

 

Ik heb een andere vraag die hier niet tussen staat. 

Neem dan contact op met de digitale assistent van OnsOranje via deze link