Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
KNVB heeft een intensieve samenwerking met Albert Heijn. De supermarktketen is domeinpartner van het Nederlands elftal (v) en van het Nederlandse vrouwenvoetbal, van de Oranjefans en van het KNVB programma FIT.
De samenwerking werd voorafgaand aan het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen in Frankrijk in 2019 beklonken. “Net als de KNVB staat Albert Heijn midden in de maatschappij. Samen maken we ons hard voor een gezonde, sportieve en sterke toekomst voor iedereen. De OranjeLeeuwinnen brengen Nederland in beweging. We zijn niet alleen fan van het team, maar ook groot voorstander van het vrouwenvoetbal in Nederland”, aldus Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn.
Albert Heijn is daarnaast partner van de Oranjefans. Rondom (de kwalificatie voor) het mannen EK voetbal in 2020 in Europa, het vrouwen EK in Engeland in 2021 en het WK voetbal in 2022 zal de supermarkt rondom winkels en in de bekende Oranje fanzones activiteiten organiseren.
KNVB en Albert Heijn starten tevens gezamenlijk een proefproject waarbij een aantal gekozen modelkantines worden voorzien van een lekker en gezond aanbod. Gezonder eten en leven is een van de belangrijke speerpunten van Albert Heijn. De supermarktketen heeft een uitgebreid assortiment verse producten. De afgelopen jaren heeft de supermarkt bovendien een heleboel suiker, zout en verzadigd vet uit huismerkproducten gehaald.
Daarnaast besteedt Albert Heijn veel aandacht aan consumentenvoorlichting (onder andere met de Suikerwijzer in alle winkels en Mijn Voedingswaarden op ah.nl) en samenwerkingsverbanden om een gezonde leefstijl te promoten (onder andere met het Voedingscentrum, Jongeren op Gezond Gewicht en het Nationaal Actieprogramma GoDo).