Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Coca-Cola

De KNVB en Coca-Cola Nederland hebben hun partnership tot en met 2021 verlengd. Coca-Cola is via sportdrank Aquarius al sinds 2010 verbonden aan de KNVB en beide partijen hebben de samenwerking sinds 2015 uitgebreid met als doel om de voetbalbeleving in Nederland te vergroten.

Coca-Cola focust zich op het fandomein en zet acties op die de beleving rondom wedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen vergroten.

Fanactivaties rondom Oranje

Rondom de Oranjewedstrijden activeert Coca-Cola Nederland normaal gesproken met aansprekende winacties waarbij je kans maakt om live in het stadion aanwezig te zijn. Bij elke wedstrijd is er in het stadion een volledig vak speciaal voor deze winnaars, het Coca-Cola Fanvak.

Een andere activatie van Coca-Cola Nederland voor het partnership met de KNVB is de Coca-Cola Takeover. Basis hiervoor is dat telkens een (jeugd)amateurteam wordt overvallen en verrast met een unieke voetbalbeleving. Zo zijn in de afgelopen jaren Takeovers georganiseerd bij onder andere het WK in Frankrijk en in het Olympisch Stadion. Nu de Oranjewedstrijden tijdelijk zonder publiek moeten worden gespeeld, is creativiteit vereist om de liefde voor het voetbal ook buiten het stadion levend te houden en zijn de Takeovers nog belangrijker geworden.

Rondom de Nations Leaguewedstrijd Nederland-Polen organiseerden Coca-Cola Nederland en de KNVB daarom een wel heel bijzondere Oranje Coca-Cola Takeover, waarbij een JO16-team van LVV Lugdunum uit Leiden de verrassing van hun leven kreeg. Op de vereniging werden zij verrast en gevraagd mee te gaan naar de KNVB Campus in Zeist. Hier stond een bijzondere avond op het programma, in de video hieronder zie je hoe de avond verliep voor de winnaars.

De Oranje Coca-Cola takeover.

FC VERS

FC VERS is een programma van de KNVB waarbij aan een gezonde sportomgeving wordt gewerkt. Om dit doel te bereiken gaan de KNVB en Coca-Cola verder dan hulp bij het aanbieden van verantwoorde producten. Samen met de vereniging wordt er een totale kantinebeleving neergezet. Hierbij staat verantwoord assortiment centraal, maar is er ook aandacht voor roken, alcohol en uitstraling en gastvrijheid van de kantine als thuishonk van de club. De KNVB doet dit samen met een heel team van partners, waaronder Coca-Cola Nederland.

Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.