AD/De Persgroep

Sinds 1 september 2016 is AD/De Persgroep mediapartner van de KNVB. In de samenwerking staat aandacht voor voetbal centraal. Lezen, kijken, spelen - op nationaal, regionaal en lokaal niveau.

De Persgroep heeft een landelijk bereik met het Algemeen Dagblad (AD), maar door de diverse regionale titels speelt het lokaal eveneens een belangrijke rol. Daardoor kan samen het publiek van het Nederlands elftal, maar ook dat van de regionale amateurclubs bereikt worden. Daarnaast speelt De Persgroep een voortrekkersrol in zowel de doorontwikkeling van bestaande, als de ontwikkeling van de nieuwste media.

Interessante projecten

Er komt een aantal interessante projecten aan waar AD/Persgroep en KNVB elkaar vinden. Denk aan kaartenacties voor trouwe lezers, maar ook specials in kranten gericht op het grootste evenement van 2017: de WEURO, het toernooi dat vrouwenvoetbal een nog groter aanzien gaat geven.

AD.nlBekijk hier de website van het Algemeen Dagblad.


Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.